Instrukcje Shoper
Wielu klientów trafia do sklepu z myślą o konkretnej marce. Problem w tym, że klasyczne menu oparte na kategoriach nie zawsze ułatwia dotarcie do tych ...
Obszerny content na blogu to jeden z najlepszych sposobów na budowanie autorytetu i pozycjonowanie sklepu. Problem w tym, że im dłuższy artykuł, tym trudniej ...
Prowadzisz sklep na platformie Shoper i zastanawiasz się, jak jeszcze bardziej usprawnić jego działanie? Świetnie, bo dziś porozmawiamy o jednym z narzędzi, ...
W dobie cyfryzacji, zarządzanie prywatnością użytkowników staje się kluczowym elementem każdego biznesu online. Wprowadzenie Google Consent Mode v2 znacząco ...
Google Tag Manager (GTM) to bezpłatne narzędzie internetowe opracowane przez Google, które umożliwia zarządzanie kodami śledzenia i analitycznymi na stronie ...
Google Analytics 4 to nowa, bezpłatna wersja narzędzia Google do analizy danych. Oferuje ujednolicone zbieranie informacji o zachowaniach klientów w sklepie ...