Na wdrożenie Consent Mode v2 nie jest jeszcze za późno. Sprawdź co grozi za jego brak!

SEO / SXO
dla e-commerce.

SXO jest nowym podejściem do pozycjonowania i optymalizacji w wyszukiwarce Google. To połączenie SEO, User Experience i bardziej zaawansowanej analityki internetowej. SEO dostarcza ruch, a UX i analityka mają za zadanie modelować go w taki sposób, by efektem końcowym była konwersja.

SEO / SXO
O tym musisz wiedzieć!

Dlaczego warto zainwestować
w SEO/SXO?

Wraz w postępem technologicznym dynamicznie zmienia się również pozycjonowanie stron. Już nie wystarczy samo uzupełnienie treści lub pozyskiwanie linków do strony. Warto podejść do SEO w oparciu o Data Driven.

Długofalowo SXO (SEO) przynosi najlepszy zwrot z inwestycji
Organic ma 8-śmio krotnie większe prawdopodobieństwo konwersji
Dobry blog + SEO są skutecznym sposobem na przewagę w Google
Ruch organiczny z Google jest uznawany za najbardziej jakościowy
Przerwanie działań SEO nie powoduje gwałtownego spadku sprzedaży