Zacznij zarabiać w internecie - zamów bezpłatną wersję demo sklepu Shoper!

Indywidualne szablony
dla sklepu Shoper.

Jako autoryzowany reseller Shoper tworzymy indywidualne projekty graficzne szablonów oraz wdrażamy je na sklepie. Każda nasza realizacja zaczyna się od poznania biznesu i jego klientów, a etap realizacji wspiera specjalista UX i analityk internetowy.

Autoryzowany reseller Shoper
Wdrożenie sklepu Shoper
O tym musisz wiedzieć!

Dlaczego warto stworzyć
szablon Shoper z nami?

Nasz zespół realizacyjny nie składa się z samych wdrożeniowców i programistów. W całym procesie tworzenia i wdrażania szablonu zespół zawiera specjalistów: UX/UI, UX/Badacz, Analityk Internetowy, SEO.

Rozumiemy biznes

Przed rozpoczęciem projektowania chcemy się dowiedzieć jak najwięcej o Twojej firmie i jej klientach.

Opieramy się o dane

Analizujemy zebrane i dotychczasowe dane o branży, konkurencji oraz danych zebranych ze strony.

Optymalizujemy koszty

Jeśli coś dużo kosztuje, a może dać potencjalnie mały zwrot z inwestycji to Ci o tym powiemy.

Gwarancja wdrożeniowa

Każde nasze wdrożenie posiada 12 miesięcy gwarancji, więc powstałymi problemami zajmiemy się my.

Szablony Shoper

Pobierz DARMOWĄ checklistę!

72 punkty, o których musisz pamiętać zaczynając przygodę w e-commerce.

Przygotowaliśmy DARMOWĄ checklistę 72 punktów w 12 kategoriach, o których musisz pamiętać, zaczynając przygodę z pierwszym sklepem internetowym. Każdy punkt zawiera dodatkowy opis wyjaśniający, który pomoże Ci w sprawnej realizacji checklisty.
Zobacz jak działamy!

Etapy wdrożenia
szablonu Shoper.

Nasze projekty szablonów na platformie Shoper nie są kwestią przypadku i losowości. Do zlecenia podchodzimy od parteru, czyli poznania biznesu Klienta i przeanalizowania jego grupy docelowej kupujących.

Poznanie biznesu

Przed etapem projektowania chcemy poznać Twój biznes, by dostosować sklep pod Twoich Klientów

Wdrożenie szablonu

Wdrażamy sklep Shoper z indywidualnie przygotowanym szablonem graficznym z ewentualnymi korektami.

Research i burza mózgów

Na tym etapie zbieramy informacje o branży, konkurencji, klientach i tworzymy zarys projektu.

Testowanie szablonu

Przed wdrożeniem szablonu na właściwy sklep testujemy jego zachowanie w różnych wariantach i sytuacjach.