Analityka internetowa
dla e-commerce.
Nasze doświadczenie pokazuje, że ponad 90% podpiętych narzędzi analitycznych jest skonfigurowana w niepoprawny sposób. Efektem tego jest opieranie decyzji biznesowych o nieprawdziwe dane, co może blokować wzrost Twojej firmy w internecie.
O tym musisz wiedzieć!
Dlaczego poprawna analityka
internetowa jest istotna?
Dane zebrane w narzędziach analitycznych, to jest najcenniejsza rzecz, jaką możesz mieć w celu budowania biznesu w internecie. Niestety zazwyczaj wdrożenie narzędzi kończy się na podpięciu ich do strony w domyślnej konfiguracji.
Możesz trafnie podejmować decyzje biznesowe na podstawie danych
Możesz efektywnie zarządzać budżetem i wydatkami na marketing
Możesz określić, który segment klientów daje największe przychody
Możesz określić wąskie gardła na stronie lub sklepie internetowym
Możesz śledzić zachowanie użytkowników na stronie lub sklepie