Na wdrożenie Consent Mode v2 nie jest jeszcze za późno. Sprawdź co grozi za jego brak!

User Experience
w e-commerce.

Prowadzenie działań promocyjnych mających na celu pozyskiwanie ruchu do strony lub sklepu to tylko połowa sukcesu. Za drugą połowę odpowiada web usability serwisu internetowego. Poprawa użyteczności może podnieść współczynnik konwersji nawet o 30%.

User Experience
O tym musisz wiedzieć!

Dlaczego warto zainwestować
w User Experience?

Optymalizacja User Experience jest w stanie realnie wpłynąć na współczynnik konwersji nawet o 30%, czyli Twoje przychody wzrosną o 1/3 bez zwiększania wydatków na marketing.

Zła użyteczność serwisu internetowego denerwuje użytkowników
Niedostosowanie strony do użytkowników obniża współczynnik konwersji
Analiza danych jakościowych pozwala zidentyfikować wąskie gardła
Testy A/B znacząco mogą wpłynąć na współczynnik konwersji
Długi czas ładowania strony zwiększa współczynnik odrzucenia
Zły UX strony zniechęca użytkowników do ponownego skorzystania z niej
0 %
osób nie wróci na stronę po złych doświadczeniach
0 %
osób denerwuje zła użyteczność strony mobilnej
0 %
osób powie innym o złych doświadczeniach na stronie
0 %
firm przeprowadza jakiekolwiek testy użyteczności strony

Newsletter prawdziwych
pasjonatów e-commerce.

W tym jesteśmy ekspertami!

Zobacz nasz zakres
wdrożenia User Experience.

Nasza wiedza jest poparta doświadczeniem oraz analizami zebranych danych jakościowych. Jesteśmy w stanie realnie wpłynąć na współczynnik konwersji oraz na identyfikację wąskich gardeł strony lub sklepu.

Audyt User Experience

Analiza danych jakościowych

Optymalizacja konwersji (CRO)

To musisz wiedzieć!

Twoje korzyści z poprawnie
wdrożonego User Experience.

User Experience jest w Polsce jeszcze raczkującą dziedziną, która powinna być nieodłącznym elementem prowadzenia działań promocyjnych. Dlatego warto już teraz wdrożyć UX /CRO, by wyprzedzić konkurencje i zyskać dodatkowe korzyści.

Analityka internetowa korzyści

Wzrost sprzedaży i przychodów

Optymalizacja User Experience może podnieść Twoje przychody nawet o 30% przy tych samych wydatkach na promocję w internecie.

Skalowanie biznesu

Wielu z Twoich konkurentów nie widzi potrzeby wdrażania optymalizacji User Experience. Jeśli Ty chcesz to zrobić, to już jesteś o krok przed nimi.

Lojalizacja klientów

Pozytywne doświadczenia zakupowe pozwalają lokalizować klientów, bo będą oni do Ciebie wracać i mówić innym o Twojej stronie i marce.

Netplace
Logo

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami!

Klienci doceniają nasze indywidualne podejście do każdego zlecenia. Jeśli potrzebujesz pewnego zespołu do rozwiązania Twojego problemu, to napisz do nas!

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami!

Klienci doceniają nasze indywidualne podejście do każdego zlecenia. Jeśli potrzebujesz pewnego zespołu do rozwiązania Twojego problemu, to napisz do nas!

Masz pytanie odnośnie produktu? Pisz śmiało!

Jeśli masz jakieś wątpliwości przed zakupem produktu ,to napisz do nas, a my odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.