Pomoc techniczna Shoper.
Jeśli potrzebujesz pomocy technicznej dla Twojego sklepu Shoper, to skontaktuj się z oficjalnym supportem, który pomoże rozwiazać Twoje problemy.
Oficjalny support Shoper:
Pomoc techniczna Shoper jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. Dla klientów Shoper Premium i Enterprise jest dostępna infolinia 24/7.
Jak przyspieszyć obsługę i
rozwiązanie problemu?
Jeśli zastosujesz się do poniższych wskazówek, to możesz przyspieszyć zgłoszenie problemu i jego rozwiązanie przez dział pomocy technicznej Shopera.
Zbierz informacje o problemie
Przed kontaktem z pomocą techniczną Shoper zbierz szczegółowe informacje o problemie.
Nie powielaj zgłoszeń
Raz zgłoszony problem wystarczy, wiec nie powielaj ich, bo to nie przyspieszy jego rozwiązania, a wydłuży.
Zachowaj kulturę
Podnoszenie głosu i aroganckie zachowanie w stosunku do konsultanta nie przyspieszy rozwiązania problemu.
Czekaj na kontakt
Spokojnie poczekaj na kontakt ze strony pomocy technicznej, bombardowanie kontaktem tez nie przyspieszy naprawy.