Zacznij zarabiać w internecie - zamów bezpłatną wersję demo sklepu Shoper!

Pomoc techniczna Shoper.

Jeśli potrzebujesz pomocy technicznej dla Twojego sklepu Shoper, to skontaktuj się z oficjalnym supportem, który pomoże rozwiazać Twoje problemy.

Oficjalny support Shoper:

Pomoc techniczna Shoper jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. Dla klientów Shoper Premium i Enterprise jest dostępna infolinia 24/7.

Pomoc techniczna Shoper.
O tym musisz wiedzieć!

Jak przyspieszyć obsługę i
rozwiązanie problemu?

Jeśli zastosujesz się do poniższych wskazówek, to możesz przyspieszyć zgłoszenie problemu i jego rozwiązanie przez dział pomocy technicznej Shopera. 

Zbierz informacje o problemie

Przed kontaktem z pomocą techniczną Shoper zbierz szczegółowe informacje o problemie.

Nie powielaj zgłoszeń

Raz zgłoszony problem wystarczy, wiec nie powielaj ich, bo to nie przyspieszy jego rozwiązania, a wydłuży.

Zachowaj kulturę

Podnoszenie głosu i aroganckie zachowanie w stosunku do konsultanta nie przyspieszy rozwiązania problemu.

Czekaj na kontakt

Spokojnie poczekaj na kontakt ze strony pomocy technicznej, bombardowanie kontaktem tez nie przyspieszy naprawy.