Internet stał się nieodłączną częścią naszego życia. Kupujemy online, załatwiamy sprawy urzędowe, komunikujemy się i pracujemy. Jednak nie wszyscy użytkownicy ...
Od regularnie dostarczanych pudełek z kawą po usługi streamingowe - abonamentowa forma zakupów zauważalnie zmienia sposób, w jaki konsumenci wchodzą w ...
Artykuł powstał przy współpracy z: SEO już dawno przestało być zestawem technicznych poprawek na stronie, doborem słów kluczowych czy gotowych ...
Prowadzenie własnego sklepu internetowego to często tylko pierwszy krok dla sprzedawców online. W obliczu rosnącej konkurencji, wielu z nich szuka sposobów na ...
Sztuczna inteligencja na stałe zagościła w branży e-commerce i coraz częściej odpowiada nie tylko za automatyzację procesów, ale także za tworzenie strategii, ...
W szybko zmieniającym się świecie, gdzie dostępność staje się kluczowym elementem sukcesu, Europejski Akt o Dostępności (EAA) jest nie tylko przepisem prawnym, ...
Google Tag Manager (GTM) to potężne narzędzie, które pozwala na łatwe zarządzanie i wdrażanie tagów śledzących na stronie internetowej. Dzięki niemu możesz ...
Każdy właściciel sklepu internetowego na Shoperze wie, że wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania Google to połowa sukcesu w e-commerce. Ale jak upewnić się, ...
Prowadzisz sklep na platformie Shoper i zastanawiasz się, jak jeszcze bardziej usprawnić jego działanie? Świetnie, bo dziś porozmawiamy o jednym z narzędzi, ...
TikTok to już nie tylko platforma dla kreatywnych wideo – to także potężne narzędzie marketingowe, które może znacząco zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie ...