Pomoc techniczna Shoper.
Jeśli potrzebujesz pomocy technicznej dla Twojego sklepu Shoper, to skontaktuj się z oficjalnym supportem, który pomoże rozwiazać Twoje problemy.
Oficjalny support Shoper:
Pomoc techniczna Shoper jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. Dla klientów Shoper Premium i Enterprise jest dostępna infolinia 24/7.

Jak przyspieszyć obsługę i
rozwiązanie problemu?
Jeśli zastosujesz się do poniższych wskazówek, to możesz przyspieszyć zgłoszenie problemu i jego rozwiązanie przez dział pomocy technicznej Shopera.
Zbierz informacje o problemie
Przed kontaktem z pomocą techniczną Shoper zbierz szczegółowe informacje o problemie.
Nie powielaj zgłoszeń
Raz zgłoszony problem wystarczy, wiec nie powielaj ich, bo to nie przyspieszy jego rozwiązania, a wydłuży.
Zachowaj kulturę
Podnoszenie głosu i aroganckie zachowanie w stosunku do konsultanta nie przyspieszy rozwiązania problemu.
Czekaj na kontakt
Spokojnie poczekaj na kontakt ze strony pomocy technicznej, bombardowanie kontaktem tez nie przyspieszy naprawy.
Wybierz sposób kontaktu
Wybierz jeden ze sposbów kontaktu, który preferujesz, czyli: email, telefon lub formularz zgłoszenia.
Dodatkowe pytania
Jeśli po naprawie problemu masz dodatkowe pytania do pomoty technciznej Shoper to pytaj śmiało.
Przekaż informacje do supportu
Podaj adres sklepu i szczegółowo przedstaw problem, jaki występuje do pomocy technicznej Shoper.
Sukces!
Jeśli Twój problem został rozwiązany w sklepie Shoper, to możesz dalej skupić się na rozwoju sklepu Shoper!
Co nie jest objęte pomocą
techniczną Shoper?
Pomoc techniczna Shoper świadczy wsparcie w ramach swojej platformy SAAS i rozwiązań standardowych dostepnych na platformie. Nie odpowiada ona za niestandardowe rozwiązania firm zewnętrznych.

- Samodzielne wprowadzanie zmian w domyślnych plikach szablonu sklepu Shoper.
- Dodawanie niestandardowego kodu do integracji własnych sklepu Shoper.
- Korzystanie z aplikacji Shoper, które zostały stworzone przez zewnętrzne firmy.
- Wdrażanie niestandardowej analityki internetowej przez Google Tag Managera.
- Tworzenie dedykowanych rozwiązań dla pojedynczych sklepów Shoper.
- Niestandardowe integracje wykonane po API Shoper.
- Weryfikacja zewnętrznych dokumentów prawnych (regulamin, polityka prywatności).
Potrzebujesz pomocy w niestandardowych rozwiązaniach Shoper?
Jeśli potrzebujesz pomocy w niestandardowych rozwiązaniach, to skontaktuj się z nami. Świadczymy usługi z zakresu indywidualnych wdrożeń Shoper, konfiguracji niestandardowej analityki oraz integracji z zewnętrznymi narzędziami.