Nowy szablon MONACO dla Storefront już jest!

Pomoc techniczna Shoper.

Jeśli potrzebujesz pomocy technicznej dla Twojego sklepu Shoper, to skontaktuj się z oficjalnym supportem, który pomoże rozwiazać Twoje problemy.

Oficjalny support Shoper:

Pomoc techniczna Shoper jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. Dla klientów Shoper Premium i Enterprise jest dostępna infolinia 24/7.

Pomoc techniczna Shoper.
O tym musisz wiedzieć!

Jak przyspieszyć obsługę i
rozwiązanie problemu?

Jeśli zastosujesz się do poniższych wskazówek, to możesz przyspieszyć zgłoszenie problemu i jego rozwiązanie przez dział pomocy technicznej Shopera. 

Zbierz informacje o problemie

Przed kontaktem z pomocą techniczną Shoper zbierz szczegółowe informacje o problemie.

Nie powielaj zgłoszeń

Raz zgłoszony problem wystarczy, wiec nie powielaj ich, bo to nie przyspieszy jego rozwiązania, a wydłuży.

Zachowaj kulturę

Podnoszenie głosu i aroganckie zachowanie w stosunku do konsultanta nie przyspieszy rozwiązania problemu.

Czekaj na kontakt

Spokojnie poczekaj na kontakt ze strony pomocy technicznej, bombardowanie kontaktem tez nie przyspieszy naprawy.

Wybierz sposób kontaktu

Wybierz jeden ze sposbów kontaktu, który preferujesz, czyli: email, telefon lub formularz zgłoszenia.

Dodatkowe pytania

Jeśli po naprawie problemu masz dodatkowe pytania do pomoty technciznej Shoper to pytaj śmiało.

Przekaż informacje do supportu

Podaj adres sklepu i szczegółowo przedstaw problem, jaki występuje do pomocy technicznej Shoper.

Sukces!

Jeśli Twój problem został rozwiązany w sklepie Shoper, to możesz dalej skupić się na rozwoju sklepu Shoper!

To też jest ważne!

Co nie jest objęte pomocą
techniczną Shoper?

Pomoc techniczna Shoper świadczy wsparcie w ramach swojej platformy SAAS i rozwiązań standardowych dostepnych na platformie. Nie odpowiada ona za niestandardowe rozwiązania firm zewnętrznych.

Pomoc techniczna Shoper

Potrzebujesz pomocy w niestandardowych rozwiązaniach Shoper?

Jeśli potrzebujesz pomocy w niestandardowych rozwiązaniach, to skontaktuj się z nami. Świadczymy usługi z zakresu indywidualnych wdrożeń Shoper, konfiguracji niestandardowej analityki oraz integracji z zewnętrznymi narzędziami. 

Netplace
Logo

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami!

Klienci doceniają nasze indywidualne podejście do każdego zlecenia. Jeśli potrzebujesz pewnego zespołu do rozwiązania Twojego problemu, to napisz do nas!

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami!

Klienci doceniają nasze indywidualne podejście do każdego zlecenia. Jeśli potrzebujesz pewnego zespołu do rozwiązania Twojego problemu, to napisz do nas!

Masz pytanie odnośnie produktu? Pisz śmiało!

Jeśli masz jakieś wątpliwości przed zakupem produktu, napisz do nas, a my odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.