User Experience
w e-commerce.
Prowadzenie działań promocyjnych mających na celu pozyskiwanie ruchu do strony lub sklepu to tylko połowa sukcesu. Za drugą połowę odpowiada web usability serwisu internetowego. Poprawa użyteczności może podnieść współczynnik konwersji nawet o 30%.

Dlaczego warto zainwestować
w User Experience?
Optymalizacja User Experience jest w stanie realnie wpłynąć na współczynnik konwersji nawet o 30%, czyli Twoje przychody wzrosną o 1/3 bez zwiększania wydatków na marketing.

Pobierz DARMOWĄ checklistę!
72 punkty, o których musisz pamiętać zaczynając przygodę w e-commerce.
Zobacz nasz zakres
wdrożenia User Experience.
Nasza wiedza jest poparta doświadczeniem oraz analizami zebranych danych jakościowych. Jesteśmy w stanie realnie wpłynąć na współczynnik konwersji oraz na identyfikację wąskich gardeł strony lub sklepu.
Audyt User Experience
- Audyt w oparciu o nasze doświadczenie
- Audyt w oparciu o 10 heurystyk Nielsena
- Audyt z wykorzystaniem danych jakościowych
- Wytyczne do optymalizacji UX
- Support przy wdrożeniu zaleceń UX
Analiza danych jakościowych
- Konfiguracja narzędzi danych jakościowych
- Analiza map ciepła użytkowników
- Analiza nagrań sesji użytkowników
- Identyfikacja wąskich gardeł serwisu
- Identyfikacja błędów wdrożeniowych
Optymalizacja konwersji (CRO)
- Analiza biznesu i grupy docelowej
- Analiza aktualnej ścieżki zakupowej
- Przygotowanie wytycznych do optymalizacji
- Wdrożenie zaawansowanego śledzenia
- Support wdrożeniowy
Twoje korzyści z poprawnie
wdrożonego User Experience.
User Experience jest w Polsce jeszcze raczkującą dziedziną, która powinna być nieodłącznym elementem prowadzenia działań promocyjnych. Dlatego warto już teraz wdrożyć UX /CRO, by wyprzedzić konkurencje i zyskać dodatkowe korzyści.

Wzrost sprzedaży i przychodów
Optymalizacja User Experience może podnieść Twoje przychody nawet o 30% przy tych samych wydatkach na promocję w internecie.
Skalowanie biznesu
Wielu z Twoich konkurentów nie widzi potrzeby wdrażania optymalizacji User Experience. Jeśli Ty chcesz to zrobić, to już jesteś o krok przed nimi.
Lojalizacja klientów
Pozytywne doświadczenia zakupowe pozwalają lokalizować klientów, bo będą oni do Ciebie wracać i mówić innym o Twojej stronie i marce.