SEO / SXO
dla e-commerce.
SXO jest nowym podejściem do pozycjonowania i optymalizacji w wyszukiwarce Google. To połączenie SEO, User Experience i bardziej zaawansowanej analityki internetowej. SEO dostarcza ruch, a UX i analityka mają za zadanie modelować go w taki sposób, by efektem końcowym była konwersja.

Dlaczego warto zainwestować
w SEO/SXO?
Wraz w postępem technologicznym dynamicznie zmienia się również pozycjonowanie stron. Już nie wystarczy samo uzupełnienie treści lub pozyskiwanie linków do strony. Warto podejść do SEO w oparciu o Data Driven.

Pobierz DARMOWĄ checklistę!
72 punkty, o których musisz pamiętać zaczynając przygodę w e-commerce.
Zobacz nasz zakres
usługi SEO/SXO.
Na SEO/SXO znamy się jak nikt inny, nasze wieloletnie doświadczenie i synergia działań pozwala na skuteczne audyty oraz optymalizacje sklepów po wyszukiwarki internetowe.
Audyt SEO / SXO
- Podstawowa analiza błędów SEO
- Zaawansowany audyt błędów SEO
- Wytyczne do optymalizacji
- Support przy wdrożeniu zaleceń
- Konsultacje prowdrożeniowe
Optymalizacja pod SEO
- Analiza serwisu i przygotowanie zaleceń
- Wdrożenie optymalizacji merytorycznej
- Wdrożenie optymalizacji technicznej
- Współpraca z programistami
- Mierzenie efektów po optymalizacji
Analiza i pozyskiwanie linków
- Analiza aktualnych linków
- Analiza linków konkurencji
- Wytyczne do pozyskania linków
- Pozyskiwanie linków
- Monitoring indeksacji linków
Audyt działań aktualnej agencji
- Research informacji o agencji
- Analiza cyklicznych raportów agencji
- Weryfikacja wdrożenia z raportów
- Symulacja kosztów i zysków
- Raport z działań agencji i rekomendacje
Analiza konkurencji w Google
- Analiza widoczności Google
- Analiza fraz kluczowych konkurencji
- Research rozwiązań SEO
- Raport z działań agencji w Google
- Rekomendacje wdrożeniowe pod SEO
Wsparcie w pozycjonowaniu
- Konsultacje SEO
- Nadzór działań agencji
- Monitorowanie strony w Google
- Reagowanie na nagłe zmiany w Google
Twoje korzyści z poprawnie
wdrożonego SEO/SXO.
Wiele firm nie docenia potencjału i korzyści prowadzenia działań SXO (SEO) w wyszukiwarce Google, z tego względu, że efekty przychodzą w dłuższym okresie czasu.

Wzrost sprzedaży i przychodów
SEO/SXO w długofalowych działaniach promocyjnych jest w stanie wygenerować większe przychodny niż jakikolwiek inny kanał.
Skalowanie biznesu
Prowadząc działania w Google możesz zbudować mocną przewagę konkurencyjną, czego nie da się powiedzieć o kampaniach płatnych.
Rozpoznawalność i lojalizacja klientów
Jeśli ludzie mogą Cię znaleźć w Google, to automatycznie działasz na ich podświadomość oraz emocje związane z kontaktem z marką.