Kampanie płatne
Google Ads.

Współpraca w zakresie
kampanii Google Ads.
Na początku współpracy określimy jaki jest Twój cel biznesowy, czyli co chcesz osiągnąć dzięki płatnym kampaniom w Internecie oraz jaki budżet planujesz przeznaczyć na te działania.
Na podstawie tych informacji dobierzemy odpowiednie kanały dotarcia do Twoich potencjalnych klientów i przygotujemy strategię wdrożenia kampanii.
Działania te poprzedzone są zawsze zebraniem informacji na temat Twojego biznesu, branży, grup odbiorców oraz analizą konkurencji.
Przed uruchomieniem kampanii wdrażamy potrzebne kody śledzenia oraz konfigurujemy analitykę pod wymagania branży.
Uruchamiamy kampanie i nadzorujemy jej przebieg, nanosząc odpowiednie poprawki lub wymagania Klienta.
Zobacz nasz zakres
oferty kampanii Google Ads.
Zajmujemy się kompleksową konfiguracją i prowadzeniem Google Ads dla sklepów internetowych. Poza standardową konfiguracją wdrażamy też niestandardowe śledzenie danych e-commerce.
Audyt i konfiguracja Google Ads
- Audyt i konfiguracja ustawień konta
- Audyt i konfiguracja aktualnych kampanii
- Audyt działań aktualnej agencji
- Audyt poprawności konfiguracji
- Raporty efektywności kampanii
- Wdrożenie niestandardowego śledzenia
Konfiguracja Merchant Center
- Utworzenie i konfiguracja konta Merchant
- Wytyczne do konfiguracji XML
- Weryfikacja poprawności pliku XML
- Połączenie Google Ads z kontem Merchant
- Wskazówki i wytyczne do kampanii PLA
Opracowanie list remarketingowych
- Analiza grupy docelowej klientów
- Analiza danych analitycznych serwisu
- Dobór grup i retencji list remarketingowych
- Wdrożenie list remarketingowych
- Wytyczne do kampanii pod listy
Estymacje wyników kampanii
- Poznanie biznesu klienta
- Określenie grupy docelowej klientów
- Określenie budżetu reklamowego
- Przygotowanie symulacji w wariantach
- Zalecenia do prowadzenia kampanii
Strategia promocji Google Ads
- Poznanie biznesu klienta
- Określenie grupy docelowej klientów
- Analiza danych analitycznych
- Przygotowanie strategii promocji
- Wdrożenie i support przy realizacji strategii
Teksty i kreacje graficzne
- Zapoznanie się z brand bookiem
- Przedstawienie zarysu pomysłów
- Stworzenie przykładów kreacji
- Stworzenie całych setów graficznych
- Wytyczne do kampanii GDN
Twoje korzyści z poprawnie
prowadzonych Google Ads.
W Polsce Google posiada 98% udziałów w rynku, czyli Twoja grupa potencjalnych klientów na pewno korzysta z wyszukiwarki tego giganta internetowego. Dlatego prowadzenie kampanii Google Ads ma wiele korzyści,

Wzrost sprzedaży i przychodów
Szybkość konfiguracji i uruchomienia kampanii Google Ads pozwala na natychmiastowe pozyskanie klientów z wyszukiwarki Google.
Przewaga konkurencyjna
Google Ads pozwala uruchomić wiele rodzajów kampanii z dodatkowymi rozszerzeniami, które o wiele bardziej zachęcają użytkownika do kliknięcia.
Oszczędność budżetu marketingowego
Szybkie pozyskanie potencjalnych klientów za pomocą Google Ads to prosta droga do zwiększenia rozpoznawalności marki.