Analityka internetowa
dla e-commerce.
Nasze doświadczenie pokazuje, że ponad 90% podpiętych narzędzi analitycznych jest skonfigurowana w niepoprawny sposób. Efektem tego jest opieranie decyzji biznesowych o nieprawdziwe dane, co może blokować wzrost Twojej firmy w internecie.

Dlaczego poprawna analityka
internetowa jest istotna?

Pobierz DARMOWĄ checklistę!
72 punkty, o których musisz pamiętać zaczynając przygodę w e-commerce.
Zobacz nasz zakres
wdrożenia analityki e-commerce.
Zajmujemy się kompleksowym wdrożeniem i konfiguracją analityki internetowej dla sklepów internetowych. Poza standardową konfiguracją wdrażamy też niestandardowe śledzenie danych e-commerce.
Google Analytics 4
- Wdrożenie i konfiguracja
- Zaawansowana konfiguracja
- Tworzenie raportów niestandardowych
- Analiza danych ilościowych
- Wdrożenie niestandardowego śledzenia
- Audyt poprawności konfiguracji
Enchanced Ecommerce
- Analiza i wytyczne do dataLayer
- Konfiguracja niestandardowego śledzenia
- Audyt aktualnej konfiguracji
- Support wdrożeniowy dla programistów
- Niestandardowe śledzenie konwersji
- Dokumentacja pod wdrożenie
Google Tag Manager
- Wdrożenie i konfiguracja
- Audyt aktualnego kontenera
- Śledzenie niestandardowe zdarzeń
- Wdrożenie server-side GTM
- Support wdrożeniowy
- Zmiany na stronie przez GTM
Pixel Facebook
- Wdrożenie i konfiguracja
- Niestandardowe śledzenie zdarzeń
- Wdrożenie API konwersji
- Audyt aktualnego pixela
- Wdrożenie niestandardowe GTM
- Support wdrożeniowy
Pixel TikTok
- Wdrożenie i konfiguracja
- Niestandardowe śledzenie zdarzeń
- Audyt aktualnego pixela
- Wdrożenie niestandardowe GTM
- Support wdrożeniowy
Hotjar i Clarity
- Wdrożenie i konfiguracja
- Analiza map ciepła
- Analiza nagrań użytkowników
- Wnioski i insighty do wdrożenia
- Wytyczne do wdrożenia zmian
Twoje korzyści z poprawnie
wdrożonej analityki e-commerce.
Nie ulega wątpliwości, że korzyścią samą w sobie są poprawnie zbierane dane internetowe. Natomiast poprawne dane przekładają się na inne korzyści, które z naszego punktu widzenia są bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju biznesu.

Wzrost sprzedaży i przychodów
Jeśli poprawnie zdefiniujesz, jakie produkty lub usługi są najbardziej rentowne, to jesteś w stanie zaplanować efektywne działania promocyjne.
Skalowanie biznesu
Poprawne dane analityczne wpływają na trafność decyzji biznesowych. Jest to niezbędne przy skalowaniu przedsiębiorstwa.
Oszczędność budżetu marketingowego
Źle skonfigurowana analityka pokazuje zakrzywiony obraz, co powoduje niepoprawne rozdzielenie budżetu na marketing.