Jeszcze kilka lat temu media społecznościowe służyły markom głównie do budowania wizerunku. Dziś granica między obecnością a sprzedażą praktycznie zniknęła. ...
Wielu klientów trafia do sklepu z myślą o konkretnej marce. Problem w tym, że klasyczne menu oparte na kategoriach nie zawsze ułatwia dotarcie do tych ...
Obszerny content na blogu to jeden z najlepszych sposobów na budowanie autorytetu i pozycjonowanie sklepu. Problem w tym, że im dłuższy artykuł, tym trudniej ...
Internet stał się nieodłączną częścią naszego życia. Kupujemy online, załatwiamy sprawy urzędowe, komunikujemy się i pracujemy. Jednak nie wszyscy użytkownicy ...
Od regularnie dostarczanych pudełek z kawą po usługi streamingowe - abonamentowa forma zakupów zauważalnie zmienia sposób, w jaki konsumenci wchodzą w ...
Artykuł powstał przy współpracy z: SEO już dawno przestało być zestawem technicznych poprawek na stronie, doborem słów kluczowych czy gotowych ...
Prowadzenie własnego sklepu internetowego to często tylko pierwszy krok dla sprzedawców online. W obliczu rosnącej konkurencji, wielu z nich szuka sposobów na ...
Sztuczna inteligencja na stałe zagościła w branży e-commerce i coraz częściej odpowiada nie tylko za automatyzację procesów, ale także za tworzenie strategii, ...
W szybko zmieniającym się świecie, gdzie dostępność staje się kluczowym elementem sukcesu, Europejski Akt o Dostępności (EAA) jest nie tylko przepisem prawnym, ...
Google Tag Manager (GTM) to potężne narzędzie, które pozwala na łatwe zarządzanie i wdrażanie tagów śledzących na stronie internetowej. Dzięki niemu możesz ...